Image hosted by servimg.comImage hosted by servimg.comImage hosted by servimg.com Image hosted by servimg.com

14 de juliol 2008

Cap 1


¡Quan costa di t'estimo!

Capítol 1:Plors a la llum del sol

-Ui,sen a anat la pilota,Kotake,ves a buscar-la-
-Per que jo?-
-Dons per que tu l'has xutat-
-¡Vale,ara i vaig!-
Mentres,la pilota,sé n'ha anat rodant,cap a sota d'un banc del parc,on una noia de 12 anys plorava,la Doremi Harukaze.
Quan ell veu la noia oblidà completament la pilota i li pregunta per que plora.
-Kotake,ara tu ets la persona que menys vui veure i sentir,agafa la teva maleïda pilota i vesten d'aquí-
-Però Doremi,que et passà?perquè plores,va digue-mo-
-KOTAKE!-
-O.O-
-No estic d'humor!-
-No si aixó ja o he vist...-
-Ara deixem plorar tranquiŀla-
-Però,que et passà?-
-Dons,que anava a buscar a la Hazuki a casa seva,però l'he vist al seu jardí,parlant amb una nena i e escoltat:
Flash Back de la Doremi:
-Tei,ets la millor amiga que podria tindre!-
-I que passà amb aquella tal Dosimi?-
-Es diu Doremi i la veritat es que es molt patosa,massa enamoradissa i una mica tòfola...-
Fi Flash Back
-Desprès he marxat correns...-
-No saps si desprès ha dit res mes la Hazuki?-
-No,ja te dit que e marxat correns,a més si a dit res més,segur que era algu dolent-
-Vina,t'ensenyaré un lloc on vaig jo sempre que estic trist-
L'agafa pel braç i comença a córrer sense parar fins arribar a la entrada del bosc que hi ha aprop de Misora,alla la deixa anar i mes a poc a poc la porta fins a una clariana,li tira una escala de corda i ella puja.
-Aquesta casa arbre,la va construir el meu pare quan era petit-
-Es molt maca!-
-A que si...-
-Mira això!-
-Uff,un niu d'orenetes,les e de fer fora-
-No,deixes-les,nomes per ara,m'agrada escoltar com canten-
La Doremi es senta al terra de la casa arbre i el Kotake al seu costat,ell li passà el braç
per a sobre l'espatla. Ella no fa afan d'apartar-se,de manera que,es queden en aquella posició mixa hora,fins que la Doremi diu:
-Saps,ja hem sento molt millor,gracies per fer-me companya-
Li fa un peto a la galta i ell es fica vermell.
-Pots venir aquì sempre que vulguis,jo vinc una estona cada tarda,potser mi trobes,potser no-
-Ja es molt tard,millor que vagi tirant-
-Adeu, Doremi-
-Adeu, “Tetsu”-


Capitol finalitzat,hos a agradat?

Deixeu comentaris!