Image hosted by servimg.comImage hosted by servimg.comImage hosted by servimg.com Image hosted by servimg.com

16 de juny 2008

Anuncis Importants

Tinc que dir-hos unes cuantes coses importants:

1. El blog te una nova administradora,es diu Adriana i es una noia genial.

Espero que us caigui ve.

2. Ficare'm molta més informacio sobre Anime.

3.Per si no hus n'eu donat conta,he canviat el model del foro.

4.De moment,si vloeu deixar-me un comentari,feu-ho al meu blog de la magica doremi,estic treballant perque aqui es torni a poder.

5.Aquest diseny s'estara d'aquesta manera fins que s'acabi l'any,pero el dia 16 de Juliol el canviare,ja que el dia de l'aniversari.

6.Vui donar les gracies a la Cristina,la Nataly,l'Uliana,la Cilia i l'olga per haber visitat algun dels meus blogs.

7.Els links del menu,de color verd no es veuen gaire ve,pero de moment no o puc arreclar.

8.Aquesta tarda penjare els banners del blog al anterior misatge que e ficat,el que va avans que aquest,de moment,i ficare un banner amb moviment de Furuba(Fruits Basket),que es la serie de la que tracta el model.Si ens voleu enviar un banner feu-ho a aquest correu: Ariadna.Campillo@super3.cat


9.Haviat i haura un link al menu,per cada anime de que parlem.


10.Nomes em queda dir-hos que cada dia hi hauran coses noves al blog,aixi que no olvideu visitar-lo cada dia per veure les novetats

Petons a totes